Press "Enter" to skip to content

Acte necesare urbanism

1. Acte necesare pentru solicitare eliberare/emitere Certificat de Urbanism pentru lucrări de construire/desfinţare/branșamente:

  • Cerere tip întocmită de orice persoană fizică sau juridică interesată, care va cuprinde: elementele de identificare a imobilului, numărul cadastral şi numărul de carte funciară a imobilului, adresa şi scopul solicitării
  • Cerere tip prelungire certificat de urbanism
  • Copie carte de identitate
  • Copie extras C.F. (valabilitate 6 luni)
  • Plan de situaţie (1 :500) – 2 copii xerox şi plan de încadrare în zonă (1 :5000) – 2 copii xerox

 

2. Acte necesare pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire:

  • Cerere tip și Anexa întocmite şi semnate/ştampilate de deţinătorul titlului asupra imobilului conf. L540/1991 republicată
  • Extras C.F. individual şi după caz şi/sau colectiv original şi la zi (valabil 30zile)
  • Copie Certificat de Urbanism (valabil)
  • Deviz general de lucrări
  • Avize şi acorduri ce rezultă din situaţia juridică din C.F.
  • Avize şi acorduri şi/sau studii în funcţie de lucrarea de construire solicitată, cerute prin Certificatul de Urbanism
  • Documentație conform Legii 50/1991 actualizată

 

3. Acte necesare pentru solicitare eliberare/emitere Autorizaţie de Desfiinţare:

  • Cerere tip întocmită şi semnată/ştampilată de deţinătorul titlului asupra imobilului
  • Adeverinţă cu valoarea impozabilă a clădirii de la Serviciul Impozite şi Taxe
  • Extras C.F. individual şi după caz şi/sau colectiv original şi la zi (valabil 30 zile)
  • Copie Certificat de Urbanism (valabil)
  • Deviz general de lucrări
  • Avize şi acorduri ce rezultă din situaţia juridică din C.F.
  • Alte avize şi acorduri cerute prin Certificatul de Urbanism.

 

4. Acte necesare pentru solicitare eliberare/emitere Prelungire Autorizaţie de Construire/desfinţare:

  • Cerere tip
  • Autorizaţia de Construire în original
  • Copie comunicare începere lucrări

 

5. După eliberarea Autorizaţiei de Construire/Desfiinţare trebuie comunicate Primăriei comunei Moşniţa Nouă şi Inspectoratului Teritorial în Construcţii Timiş, conform Ordinului nr. 839/12.10.2009, următoarele:

a) Pentru Primăria Comunei Moşniţa Nouă:

b) Pentru Inspectoratul Teritorial în Construcţii Timiş:

 

6. Model pentru panou de identificare a investiţiei – conform Ordinului nr. 839/12.10.2009

 

7. EMITEREA UNUI AVIZ DE OPORTUNITATE

  • Cerere pentru emiterea unui AVIZ DE OPORTUNITATE (actele necesare sunt menționate pe cerere și conform Anexei 1 din HCL 428/20.12.2017)
  • Dovada achitării taxei (50 lei)

 

8. ACTE NECESARE PENTRU EMITEREA CERTIFICATULUI DE EXISTENȚĂ CONSTRUCȚII

 

9. Acte necesare adeverință nomenclator stradal (adresă)

  • Cerere tip
  • Copie carte de identitate
  • Copie extras C.F. (valabilitate 6 luni)

 

10. Acte necesare planuri de încadrare și planuri de situație

  • Cerere tip
  • Copie carte de identitate
  • Copie extras C.F. (valabilitate 6 luni)

 

11. Acte necesare adeverință ENEL (subtraversare)

  • Cerere tip
  • Copie carte de identitate
  • Copie extras C.F. (valabilitate 6 luni)
  • Aviz tehnic ATR ENEL

 

12. Acte necesare acord gaz

  • Cerere tip
  • Copie carte de identitate
  • Copie extras C.F. (valabilitate 6 luni)

 

13. Acte necesare acord drum public

  • Cerere tip
  • Copie carte de identitate
  • Copie extras C.F. (valabilitate 6 luni)

 

14. Acte necesare donație drumuri, spații verzi

  • Cerere scrisă
  • Copie carte de identitate
  • Copie extras C.F.
  • Declarație notarială de donație
Copyright © 2018 Primăria Comunei Moșnița Nouă. Toate drepturile rezervate.