Program de lucru cu publicul pe perioada 19 decembrie 2022 – 06 ianuarie 2023
Primăria comunei Moșnița Nouă vă aduce la cunoștință, prin Dispoziția nr. 400/15.12.2022, modificarea programului de lucru cu publicul pe perioada 19 decembrie 2022 – 06 ianuarie 2023.
Acest program este modificat în conformitate cu prevederile art. 154, art.155, lit.a din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
Programul de lucru cu publicul se suspendă în perioada 19.12.2022-06.01.2023, pentru închiderea anului fiscal și deschiderea noului an, cu excepția înregistrării nașterilor, căsătoriilor, deceselor și a activității biroului de urbanism, care își va relua programul de lucru cu publicul în data de 03.01.2023.
Taxele pentru eliberarea documentelor emise de către Biroul de Urbanism se vor achita online pe platforma ghiseul.ro sau la casieria din cadrul Primăriei Moșnița Nouă.